آرام آرام نمک پاشیدنِ بهاره رهنما به زخم های اقتصادی مردم داشت کهنه می شد که رامبد جوان آن را تازه کرد.ماجرا انتشار یک آگهی تبلیغاتی ویدئویی در صفحه اینستاگرام رامبد جوان بود.این آگهی آن قدر واکنشهای منفی زیادی برانگیخت که او پس از گذشت ساعتی، آن را برداشت و کامنت تمام پست های خود را بست.اما تأملی در پیشزمینه ذهنی مخاطبان از وضعیت گرانی و توصیههای این چنینی به مردم، نشان میدهد که واکنشهای شدیداً منفی مخاطبان به این تبلیغ تجاری، اتفاق دور از ذهنی نیست!آن هم برای رامبد جوان که شخص باهوشی است و کارنامهاش خصوصاً در «خندوانه»، نشان داده که واکنشهای عمومی را درمییابد.حال باید پرسید، آیا او از تبعات بازی در این آگهی تبلیغاتی بیاطلاع بوده است؟ یا این کار را با علم به واکنشهای منفی انجام داده و به نوعی خودش و برندی که تبلیغ کرده، میخواستند از خشم مخاطبان درآمدزایی کنند؟ جالب آنکه پشت پرده گردش مالی نجومی «خندوانه» نام هایی آشنا خفته است. چندی پیش خبر همکاری شرکت عرش که مریم زاکانی در آن فعالیت دارد با برنامه «خندوانه» رسانه ای شد. همکاری که در نهایت منجر به ارتباط حسین حیدری و رامبد جوان ارتباطی شد تا حدی که با یکدیگر یک شرکت را تاسیس کرده و نام آن را ایده نگار عرش گذاشتند(نگار نام همسر رامبد جوان و عرش نام شرکت همسر حسین حیدری است).حسین حیدری مدیرعامل و رامبد جوان رئیس هیات مدیره این شرکت هستند.جالبتر اینکه گفته می شود رامبد جوان نیز به عنوان یکی از دریافت کنندگان املاک نجومی ذکر شده است.هرچند این مساله هنوز از سمت جوان تایید یا تکذیب نشده اما مجموع این روند نشان می دهد که جوان نیز به جریان خزنده پول خواهی از هنر به هر نحو تن داده است...
ویدیو:
سرنوشت دختر علوم تحقیقات
در دارالخلافه با بهزاد یعقوبی
مرز حریم خصوصی و عرصه عمومی کجاست؟